.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان به دنبال رفع بیکاری در مازندران باشند

امام جمعه موقت ساری با اشاره به عدم رفع عقب‌ماندگیهای توسعه‌ای مازندران، از مسئولان استان خواست با آمار سر مردم را گرم نکنند و به دنبال رفع معضل بیکاری در استان باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری افزود: بدون شک هر انسانی فطرتاً خواهان این است که موجود با ارزش و پرافتخاری باشد بنابراین ملاک مومن واقعی در جامعه اسلامی تقوا بوده و بهترین ذات و توشه آخرتی او است.

وی افزود: جوانان با مطالعه زندگی امامان معصوم باید تقوا را در زندگی پیشه کنند زیرا افراد بی‌تقوا مزدور بوده و علیه ارزش‌های اسلامی و دینی خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم جامعه در تقوای زبان می‌لنگند، تصریح کرد: مردم نباید به نامزدهای انتخابات مجلس که بدون وجاهت تقوا و پاکدامنی بوده رای دهند.

قاسمی با بیان این که هیچ نامزدی نباید از طریق دروغ و تهمت به دنبال تصاحب کرسی سبز مجلس باشد، افزود: متاسفانه عده‌ای از طریق دروغ و نفاق و تخریب عملکرد گذشتگان درصدد رسیدن به جاه و مقام آنی و زودگذر هستند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در ادامه با تبریک میلاد با برکت حضرت عیسی(ع) به مسیحیان ایران و جهان افزود: میلاد عیسی میلاد محبت، معنویت و دوستی بوده و همه انبیای الهی با هدف برقراری عدل و داد و مقابله با ظالم مبعوث شدند.

قاسمی با اظهار تاسف از اینکه تفکر حضرت عیسی(ع) در دنیای غرب به بایگانی گذاشته شده، تصریح کرد: اگر همه مردمان عالم به دنبال احیای این تفکر باشند از یوغ ظالمان آزاد خواهند شد.

امام جمعه موقت ساری در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات مدیران مازندران در دوران پس از انقلاب اظهار داشت: با همه تلاش‌ها و زحمات این مدیران استان مازندران که به دارالمومنین شهره بوده به حق خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه این استان هنوز به بخش صنعت نسبت به سایر استان‌های دیگر بسیار عقب مانده، یادآور شد: هنوز مسئولان چشم اندازی برای استان مازندران ترسیم نکرده‌اند.

قاسمی نیز همچنین به نبود طرح مطالعه آمایش سرزمین در استان گردش‌پذیر مازندران اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه اکثر مسئولان مازندران با ارایه آمارها می خواهند سر مردم را گرم کنند و چشم اندازی برای توسعه و رفع عقب ماندگی مازندران ندارند.

وی با بیان اینکه معضل اشتغال و بیکاری کمر استان را شکسته است، یادآور شد: برای رفع بیکاری در مازندران باید پروژه‌های بزرگ ملی افتتاح تا حداقل هر پروژه‌های سه هزار بیکار را مشغول به کار کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه گردشگری مازندران تعطیل شده، اذعان داشت: با وجود دارا بودن سه بندر در استان هیچ استفاده اقتصادی و اشتغالزایی بکری از این بنادر در مازندران نشده و هر روز بر آمار جوانان تحصیل کرده مازندران افزوده می‌شود.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بر علیه مردم مظلوم ایران اسلامی گفت: دشمن با وجود همه توطئه‌هایی که در هشت سال جنگ در دوران انقلاب و زمان کنونی بر ملت ایران تحمیل کرده نتوانسته اراده ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه را از دست آنان سلب کند.

وی گفت: آمریکا و هم پیمانان استکباری او نظیر اسرائیل هنوز در عراق حضور داشته و می خواهند با انفجارهای پی در پی و کشتاری بی رحمانه فضای عراق را ناامن جلوه دهند.

خطیب جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی سال اظهار داشت:‌ این حماسه باید به عنوان یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی 88 یک حماسه مردمی بوده و باید از آن به عنوان یوم الغدیر انقلاب اسلامی یاد کرد،‌ تصریح کرد: 9 دی 88 خوارج زدایی مردم از انقلاب است و مردم در این روز تاریخی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه تجدید پیمان کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی 88 مانع شکل گیری بیت الاحزان شده است، افزود: مردم با صحنه آمدن در 9 دی 88 نشان دادند که حادثه کربلا و خانه نشینی علی‌ابن ابیطالب(ع) دیگر در جامعه اسلامی تکرار نخواهد شد.

قاسمی در پایان با تاکید بر همکاری بیشتر مردم با پلیس در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در عین حال از ماموران پلیس خواست ضمن اعمال قانون از قوانین جدید راهنمایی و رانندگی برای ظلم و جفای مردم بهره گیری نکنند و صرفاً با هدف قانونگرایی و کاهش آمار تصادفات و ترافیک گام بردارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.